[Monetdb-developers] php

Arjan Scherpenisse A.C.Scherpenisse at cwi.nl
Wed Sep 8 12:42:33 CEST 2004

Sjoerd suggereerde om een nieuw make target te maken: make install-php
die de .so wel kopieert naar de extensiondir die php-config aangeeft.
Deze make target moet dan dus als root worden gedraaid.

Ik denk dat we wel kunnen aannemen dat de mensen die de MonetDB+PHP
combinatie gaan uitproberen hun eigen webserver beheren en dus in de
extension dir kunnen schrijven (evt. als root).